Vriendinnetjes op visite!

3 december 2014 - Milaan, Italië

Hallo allemaal!

Ik dacht voordat de nieuwe visite weer arriveert, zal ik eerst maar een blogje schrijven over het weekendje met de meiden! In het weekend van 22 november kwamen m'n vriendinnetjes uit Delft een weekend langs! Alleen Jennifer kon er niet bij zijn, want die zit zelf een half jaar in Amerika.

Het was een supergezellig weekend. Vrijdag avond hebben we lekker Milanees aperitivo gedaan. Zaterdag heb ik ze alles van Milaan laten zien en zijn we naar Museo Nazionale Scienza e Tecnologia Leonardo Da Vinci geweest. Je moet toch wat met allemaal van die technische vriendinnen hè haha. Nee hoor, grapje, het was heel gaaf. Allemaal uitvindingen waren tentoongesteld (ook muziekinstrumenten en IO-achtige dingetjes) en er waren allemaal dingen te zien over lucht- en ruimte vaart en er was een gigantisch oud schip nagebouwd in het gebouw. Genoeg te zien dus, dus kijk lekker naar de fotootjes (gemaakt met m'n nieuwe camera, YES). Zaterdagavond hebben we weer gegeten in het lievelingsrestaurant van Susannah en mij, en 's avonds zijn we nog uitgeweest. Zondag moesten ze helaas al weer heel vroeg weg, dus het was een kort nachtje!

Afgelopen week heb ik een workshop week gehad, waarin een snackbar moesten ontwerpen in/rond de Duomo. Het was schijnbaar een soort van beroemde interieur ontwerper, want iedereen deed heel erg overdreven over de man. Ik heb nog steeds geen idee wie het is haha. Wij hebben een aperitivo bar ontworpen op het dak van de Duomo. In plaats van het Milaneese Happy Hour, hebben wij er Holy Hour van gemaakt, met een aantal leuke verwijzingen naar de kerk en de Duomo. Het mocht erg conceptueel zijn, dus alles kon, haha. Ook moest ik voor m'n fotografie vak foto's maken van het project en die moet ik deze week inleveren.

Vrijdag komt Clint weer, en gaan we waarschijnlijk een dagje naar Verona! En volgende week komt m'n lieve tante Sylvaine en Marjo! De week daarna vlieg al weer naar huis, dus kan ik jullie allemaal live een update geven over mijn leven hier haha.

Dikke kus en veel liefs uit Milaan!

1. Sylvaine:
    4 december 2014
    Hoi Eva, wat hebben jullie een mooie Holy snackbar gemaakt! Jullie ontwerp behoorde tot de beste drie begrijp ik. Bravissimo.
    Wat fijn dat Clint weer komt Veel plezier samen en tot volgende week.
    Dikke kus
  2. Janssen:
    4 december 2014
    Wederom een uitvoerig en interessant week-verslag.
    Als het halfjaar in Milaan om is,kun je een boekwerk ervan maken.
    Fijn week-end en tot ziens/verslag.
    Opa