Visite van Sylvaine en Marjo!

18 december 2014 - Milaan, Italië

Hallo allemaal!

Nog even een kort berichtje vanuit Milaan voordat ik voor de kerst naar huis ga. Afgelopen weekend heb ik visite gehad van Sylvaine en Marjo! Maar eerst nog even terug naar vorige week, want donderdag was het kerst diner dat Susannah en ik hadden georganiseerd. Dit was echt super gezellig en Susannah had echte Engelse Christmascake gebakken. Ook hebben we een goudvis gekregen, genaamd Mick! Mick maakt het allemaal goed :)

Zaterdagmiddag kwam Sylvaine aan. Eerst heb ik de dom en alles in het centrum een beetje laten zien. 's Avonds gingen we naar het Teatro alla Scala! Een prachtig cadeau van Sylvaine! We hebben de opera Fildelio gezien en in de pauze mochten we nog even achter de schermen kijken. Op zondag en maandag hebben we heel cultureel gedaan en veel musea bekeken: het Palazzo Reale voor een tentoonstelling van Marc Chagall; Palazzo Poldi voor een tentoonstelling van 4 schilderijen - de zusjes - die normaal over heel de wereld verspreid hangen, maar nu voor deze tentoonstelling bij elkaar waren gebracht; en Villa Reale (Galleria d'Arte Moderna). Verder hebben we heerlijk gegeten en veel gekletst! Kortom een super gezellig weekend! Dinsdagochtend gingen ze weer naar huis helaas.

Dinsdagavond heb ik nog een gezellig verjaardagsfeestje gehad van Mélanie (meisje waarmee ik naar Firenze ben geweest).

Morgen vlieg ik naar huis! Ik heb heel veel zin in de kerst en om iedereen weer even te zien!

Heel veel liefs en tot snel,

Eva

1. Janssen:
    19 december 2014
    Wederom een heel mooi verhaal;je(jullie) hebben dat bezoekweek-end niet stil gezeten;Milaan is toch echt niet alleen mode-stad maar ook een culturele stad. Nu maar gezellig de kerst vieren.