Een nieuw avontuur

26 september 2016 - Delft, Nederland

Hoi allemaal! Om iedereen weer een beetje op de hoogte te houden van wat ik hier allemaal uitspook in Nepal, ga ik weer proberen een blogje bij te houden! De blogjes zullen wel een beetje vertraagd zijn, want internet is hier nog een luxe product. Vandaag is de grote dag! Vanavond vertrekken we met z'n drieën naar Nepal. De andere twee uit ons team, zullen 4 weken gaan nadat wij weer terug zijn. Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk. Het duurt ook nog twee dagen voordat we echt aankomen. Eerst zullen we stoppen in Shanghai en later in Kunming. Last minute moet er nog veel geregeld worden. M’n werk netjes achter laten, laatste boodschapjes, inpakken en gezellig lunchen met het team. Om kwart over acht vliegen we. Clint is me nog komen uitzwaaien vanuit z’n werk. En we hebben nog snel even met z’n allen gegeten bij de Burger King. Ik zal hem toch 5 weken moeten missen! Gelukkig gaat hij deze week ook een paar dagen naar Monaco, dus zo zwaar heeft hij het ook weer niet, haha. Het was nog even spannend of we China wel in mochten zonder visum, maar uiteindelijk mochten we toch mee in het vliegtuig. We vlogen met China Eastern, voor ons alle drie een onbekende luchtvaartmaatschappij. Maar het was een super nieuw vliegtuig en we hebben een prima reis gehad.

In het vliegtuig!